live your life inspired

Meglepetésdoboz kutyáknak? Boxival kipróbáltuk!

2017. március 28. - liveyourlifeinspired

2017-03-25_05_42_23_2-1-1.jpg

Egyenesen imádtam gyerekkoromban a zsákbamacskát (bizonyára egy darabig arra számítottam, egyszer tényleg lesz benne egy igazi kismacska), de hát ki nem szeret játszani? Ezzel a gyerekkoromra emlékeztető örömmel bontogattam hétvégén Boxi kutyánknak a Goodieboxtól kapott meglepetéscsomagot. Egy kiskutya lelkesedését nem hiszem, hogy be kellene mutatnom, de engem meglepett, mennyire rápörögtem a dologra. Mindjárt rendelek is magamnak egy Pixiboxot. (Ha valaki még nem találkozott a koncepcióval: mindkettő egyedi, prémium termékekkel telepakolt, havonta változó tartalmú meglepetéscsomag, és ez utóbbi azért nekem való, mert kozmetikumok vannak benne. A két cégnek nincs egyébként köze egymáshoz.)

A március havi Goodieboxot a forgalmazótól kaptam ajándékba, de a véleményem ez a gesztus nem befolyásolja. Boxi véleményét meg amúgy se lehet megvenni!

De hogy mi is az a Goodiebox? Van egy amerikai ismerősöm, akivel még két éve az INK361-re, az akkori legnagyobb webes Instagram-nézegetőre írtunk az Instagramról blogot (igen, elég súlyos az Instagram-függőségem, tudom), ő közben az egyik amerikai kutya-meglepetéscsomagot gyártó cégnél dolgozott. Akkor nekem nagyon megtetszett az ötlet, nem is gondoltam, hogy ez a koncepció már itthon is létezik és nagyon jól működik. Mert pont 2,5 éve indult el a Goodiebox Magyarországon, mint az első kutyáknak meglepetéscsomagot forgalmazó cég.

20170325_152947-01.jpeg

Amikor megkerestek Instagramon, kapva kaptam az alkalmon, hogy kikérdezgessem őket, mégis honnan jött az ötlet, mert engem nagyon inspirálnak azok az emberek, akik valami kreatív, újszerű és nagyon pozitív ötletet próbálnak meghonosítani itthon. A válasz nem volt meglepő: Amerikából. Nem csak azért nem lepődtem meg, mert az USA-ból már ismertem a koncepciót, hanem mert a Goodiebox marketing megközelítése is elég "amerikai" volt, és ezt a szó legfelüdítőbb értelmében mondom: egyáltalán, influencer marketinghez nyúltak, ráadásul Instagramon, és mellé az ügyfélkezelésük is példásan kedves és rugalmas volt.

Eszter, a csapat kreatívja sokat mesélt nekem a szerelemprojektről, aminek teljes rendszerét ők álmodták meg és valósították meg, a felfedezés és kidolgozás minden bökkenőjét és örömét megtapasztalva ezen az úton. És ma ott tart a vállalkozás, hogy megrendelők százai térnek havonta vissza hozzájuk, hogy egy személyre szabott, prémium jutalomfalatokkal, magas minőségű snackekkel és játékokkal teli csomagot ajándékozzanak a kutyájuknak. A Goodiebox csapata pedig már főállásban azon dolgozik, hogy mosolyt csaljon a megrendelők arcára, a kutyusaik meg heves farokcsóválásban törjenek ki. :)

2017-03-28_10_11_14_1-1.jpg

Kinek ajánlom a szolgáltatást? Mindenkinek, aki szeretné meglepni a kutyusát csak úgy, vagy éppen szülinapra - hihetetlen, milyen örömmel figyelte Boxi is a bontogatást, mint egy gyerek, komolyan. Made my day :) Aztán mikor megkapta az első - szárított bio marhapacal - jutalomfalatot, órákra elvesztettük! Arról, hogy az adott havi csomagban mi is található, Facebookon és hírlevélben kulcsszavak formájában tájékoztatnak, hogy azért nagyjából kapj egy képet arról, nektek való-e az adott havi csomag.

Szerintem tökjó úton haladnak Eszterék afelé, amit kitűzött maga elé:

"Szeretném, hogy ha valaki meghallja a Goodiebox nevet, a kutyusa jusson eszébe rólunk és hogy mennyire szereti őt. Ezt a gazdi és kutyusa közötti amúgy is szoros köteléket szeretnénk még inkább előtérbe helyezni és a mindennapok fontos részévé tenni. Hogy egyáltalán nem ciki, ha megleped azt, akit szeretsz és hogy ehhez a kis figyelmességhez nem is mindig kell igazán kivételes alkalom. Mi ebben hiszünk!"

Ha tetszett a post, örülök, ha megosztod! Kövesd a blogot itt blog.hu-n a jobb felős sarokban lévő ikonra kattintva, és fent van Bloglovinon is! Engem pedig Instagramon tudsz sok hasonló képért követni :)

A bejegyzés trackback címe:

https://liveyourlifeinspired.blog.hu/api/trackback/id/tr6312378881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása