live your life inspired

Instagram klisék - te melyikben vagy bűnös?

2016. június 03. - liveyourlifeinspired

Mindannyian tudjátok, mennyire szeretem az Instagramot, és személy szerint nagyon értékelem, hogy ez az alkalmazás tömegeket tett sokkal fogékonyabbá arra, hogy észrevegyék a mindennapi életünk apró szépségeit. Ami nagyon jó dolog! Én magam is újra és újra megállok olyan dolgok mellett, amelyekre az Instagram előtt nem feltétlenül figyeltem volna fel.

Bármennyire is szeretem a kreatívabbnál kreatívabb fotókat, azért be kell látni, hogy minél népszerűbb az app, annál több egykaptafa-kép kerül fel, és azért néha (főleg az én 3 évem után) már unalmas ugyanazokat a kreatívnak szánt fotókat látni, mindig egy újabb user által elkészítve. Úgyhogy a mai postban összeszedtem a leggyakoribb Instagram kliséket, a szelfi- és kajatengelyen túlról.

Disclaimer: A post nagy adag iróniával írodott, humorral tessék kezelni. Nagyon sok klisé-fotó gyönyörű minőségű és imádom én is. Másokat a személyes mivolta miatt szeretek, mert a postolót nagyon kedvelem, és egy klisén keresztül is tud újat átadni magáról. És nem mellesleg, én is abszolút vétkes vagyok az Insta-klisékben, ahol tudtam, saját képpel illusztáltam őket :)

1. Fal előtt fotózott képek

Mert ha egy fal elé teszed, művészetté válik. Ezt már Socality Barbie is megmondta. Évekkel ezelőtt szerettem, mert letisztultan tudtam bemutatni egy-egy tárgyat, ami fontos volt nekem. Ma már roppant unalmasnak tartom, de egyelőre mégse tudok tőle elszakadni. Pl. ez a mostani kedvenc fal-textúrám.

 20160522_165621-01.jpeg

2. A #fromwhereistand

Na erre is az Instagram tanított meg minket, ugye? Ez annyira kötelező klisé, hogy már az a fura, ha valaki még nem postolt érdekes csempéket lábujjakkal.

2016-06-01_07_08_27_1-01-1.jpg 

3. A fehérlepedős ágyfotók

Mert minden igazi Instagrammer fehér lepedőn, fehér huzattal alszik, az ágyba cipőstül fekszik, ágyban reggelizik, ebédel,  vacsoráz, teázik, kávézik. Csak nekem van színes ágyneműm és lepedőim, meg konyhám?

screenshot_2016-06-03-14-56-49-1.png

 

4. A könnyezőpálma, a hipsternövény 

A filodendron számomra egyenlő a szocializmus épületeinek emblematikus virágával. Reneszánszát elhozta most az Instagram, minimalista stílusú, letisztult otthonok ugyanolyan fontos kelléke, mint fehér paplanokkal borított ágyaké.

screenshot_2016-06-03-14-35-15-1.png

5. A kávé/tea/könyv és virág

Oh, ebben vagyok a leginkább vétkes.. Miután tavasszal minden harmadik kép kompozíciója ugyanez volt, úgy döntöttem, leállok a cuccról, hiszen amúgy én magam sem virágokkal borított asztalokon kávézom reggelente, amikor alig látok ki a fejemből és próbálom felhozni magam a munkaképes szintre. De azért valljuk be, nagyon jól tud esni ilyen szép dolgokkal bíbelődni, így biztos, hogy elszakadásunk csak ideiglenes.

img_20160505_091521.jpg

6. A Daniel Wellington szponzorált postok

 

Hmm, újabb kreatív fotókat készítettél a Daniel Wellington órádról? Mesélj még :)

screenshot_2016-06-03-15-18-49-1.png

 És te, melyikben vagy bűnös? Mit adnál még hozzá a listához? :)

 

Ha tetszett a post, kérlek, oszd meg a lenti ikonra kattintva, hogy még több emberhez eljusson! Kövess Instagramon is, és iratkozz fel a blogra a Bloglovinon!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://liveyourlifeinspired.blog.hu/api/trackback/id/tr88775884

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása