live your life inspired

Megújult az Instagram: ezekkel a káprázatosan szép fotókkal üdvözölték az új dizájnt legkreatívabb userek

2016. május 12. - liveyourlifeinspired

Az Instagram tegnap leplezte le a megújult logót és app designt, ami elég vegyes fogadtatásra talált a userek körében. Én személy szerint eddig is launcher appot használtam egy egyedi icon settel a telefonomon, így én egy nagyon minimalista szürke alapon fehér Instagram logót látok nap mint nap, szóval a változás nem nagyon érint engem. A letisztult, minimalista új app design viszont nagyon bejön, szintúgy a webes logó. Persze megértem, a rózsaszínes icon miért lett igen megosztó, de a régi logó leváltása szerintem már eléggé esedékes volt.

Most nagyjából mindenki mindenhol a felháborodásának ad hangot, de minden csoda három napig tart, és emberek, ez csak egy logó! Amit ráadásul az Instagram legkreatívabb felhasználói annyira szépen interpretáltak a maguk stílusának megfelelően, hogy muszáj most megosztanom veletek a kedvenceim. Szemet gyönyörködtető fotók következnek! Akarok majd írni arról külön is, szerintem kiket érdemes követni Instagramon, de ezeket a szupertehetséges és szuperinspiráló usereket egytől egyig mindenképp érdemes:

 

A photo posted by Aurelie Cerise (@aurelycerise) on

 

A photo posted by Nicola (@esposin) on

A photo posted by Sarah Palmer (@heysp) on

A photo posted by Juan Salvador � (@pincelado) on

A photo posted by Vainilla (@vainillareposteria) on

A photo posted by @runnerkimhall on

A video posted by LAZY MOM (@lazymomnyc) on

A photo posted by @5ftinf on

A photo posted by Leticia Ramos (@letizilla) on

 Neked hogy tetszik az új look? :)

 

Ha tetszett a post, kérlek, oszd meg a lenti ikonra kattintva, hogy még több emberhez eljusson! Kövess Instagramon is, és iratkozz fel a blogra a Bloglovinon!

A bejegyzés trackback címe:

https://liveyourlifeinspired.blog.hu/api/trackback/id/tr378709750

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása